مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 04:402022-01-02سياسي

موضوع تخریب مغازه در مراغه در مراجع قضایی در حال  پیگیری است


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: هیچگونه دستور قضایی کتبی یا شفاهی از طریق دستگاه قضایی برای تخریب مغازه صادر نشده و به منظور پیگیری و بر حسب شکایت طرفین موضوع در مراجع قضایی مراغه در حال رسیدگی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: هیچگونه دستور قضایی کتبی یا شفاهی از طریق دستگاه قضایی برای تخریب مغازه صادر نشده و به منظور پیگیری و بر حسب شکایت طرفین موضوع در مراجع قضایی مراغه در حال رسیدگی است.

موسی خلیل الهی در رابطه با موضوع فیلم منتشره در فضای مجازی در رابطه با تخریب یک مغازه و انتساب آن به یک فرد معلول اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده، ملک مذکور توسط شخص مالک مغازه و پس از اخذ مجوز تخریب از شهرداری انجام شده است.

وی با بیان این که هیچگونه دستور قضایی کتبی یا شفاهی از طریق دستگاه قضایی برای تخریب مغازه صادر نشده است، افزود: متاسفانه فیلم منتشره پس از چند روز از تخریب توسط مستاجرین با انگیزه شخصی ضبط و در فضای مجازی منتشر شده است.

وی ادامه داد: مغازه قدیمی متعلق به فرد معلول نبوده و تا به امروز هیچگونه مدرکی مبنی بر مالکیت منافع مذکور که متعلق به شخص معلول باشد به دستگاه قضایی ارائه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع تخریب مغازه در مراغه در مراجع قضایی در حال  پیگیری است

موضوع تخریب مغازه در مراغه در مراجع قضایی در حال  پیگیری است